Blogul de Articole sau Business Blogging este o tactica care foloseste articole pentru a obtine mai multa vizibilitate online businessului tau.
Cum te ajuta un Blog de Articole sa iti maresti vanzarile?
Nu trebuie sa ai profesia de Blogger ca sa incepi un blog de articole pe website. Tematica va fi produsul sau serviciile pe care le ofera businessul Tau, iar ideile pentru articole iti vor veni pe parcurs.
In ce difera Business Blogging de Bloggingul obisnuit?
Multi oameni au bloguri personale, sau chiar bloguri care aduc si venituri prin vanzarea locurilor de publicitate. Un Blog de Articole pe site-ul companiei tale este total diferit, deoarece nu este rezultatul unui hobby si nici nu este principalul mod in care afacerea ta castiga bani.
In schimb, blogul de articole este un canal de marketing, ca si retelele sociale, email marketingul etc. care ajuta afacerea ta sa creasca. Atinge acest beneficiu prin marirea traficului pe site oferind ocazia de a converti acel trafic in vanzari. Traficul se va converti diferit pentru businessuri, unele vor sa atinga mai multe tranzactii online, altele vor sa isi mareasca notorietatea, insa in fiecare caz bloggingul te va ajuta direct sa iti indeplinesti scopul.
Creste-ti businessul cu ajutorul unui Blog de Articole!
Cu fiecare pagina noua indexata iti cresti sansele de a aparea in motoarele de cautare si sa conduci internautii catre pagina ta web din rezultatele organice. Insa un Blog de Articole incorporat in site-ul Tau are mai multe avantaje:
Optimizare SEO Search Engine Optimization
Motoarele de cautare iubesc continutul proaspat. Care ar fi o metoda mai buna de a crea continut mereu nou, decat printr-un blog de articole? Prin distribuirea continua de articole, vei oferi Google-ului si altor motoare de cautare continut nou de indexat si oportunitati de a incorpora importantele cuvinte cheie care te vor ajuta sa-ti maresti vizibilitatea online. Pe de alta parte articolele iti vor aduce vizitatori pe termen lung, deoarece articolul ramane indexat mult timp in motoarele de cautare.
Astfel si dupa mai multe luni, daca se cauta cuvintele cheie din articolul tau, acela va aparea intre rezultatele cautarii.
Dezvolta Relatii cu Clientii Actuali si cei Potentiali – Blogul de articole permite conectarea cu vizitatorii paginii web. Acest scop poate fi atins cu includerea unor intrebari pentru cititori la sfarsitul articolului pe blog sau pur si simplu permitand afisarea comentariilor si opiniilor vizitatorilor. Prin raspunderea la intrebari si interactionarea cu cititorii iti construiesti relatii de incredere, afli punctul de vedere al consumatorilor, ce produse sau servicii prefera si ce asteptari ar avea de la afacerea ta.
Pozitioneaza Afacerea Ta ca un Specialist in Industrie – Indeferent cat de mic ar fi compania ta, cu ajutorul unui blog poti sa te faci remarcat ca un profesionist in ochii potentialilor consumatori. Vei atinge acest status oferind informatii valoroase despre domeniul tau de activitate prin articolele de pe blog. In timp vei deveni specialistul la care se apeleaza pentru informatii, care iti va mari rata de conversii. Acest aspect este extrem de important in cazul companiilor mai mici care incearca sa isi mareasca credibilitatea printre gigantii din industrie.
Conecteaza Oamenii la Brandul Tau – Blogul iti permite sa arati o latura mai personala a businessului tau, ceea ce nu reiese intodeauna din tehnicile de marketing pe cale le implementezi. Bloggingul va arata cititorilor standardele, viziunea si personalitatea companiei tale.
Creaza Oportunitati de a Impartasi Idei – De fiecare data cand postezi un articol nou, creezi oportunitatea ca audienta ta sa distribuie articolul tau la altii. Indiferent daca il trimit mai departe in email, pe Facebook, pe Twitter inseamna marketing gratuit pentru compania ta si intareste credibilitatea a ceea ce oferi.
Cum sa Scrii un Articol de Efect?
In primul rand vrei sa abordezi un ton pozitiv si prietenos. Emotiile pozitive au un potential mai mare de a deveni virali. Continutul interesant se afla printre primele 3 motive pentru care oamenii urmaresc un brand. Fii personal si deschis la conversatii in ceea ce ai de spus audientei. Nu iti doresti sa pari pasiv, ca pe urma sa primesti cat mai multe reactii de la cititori. Insista pe actiune: acum este timpul! Foloseste cu incredere verbe care indeamna la actiune. Ofera valoare reala. Informatia se pierde daca nu se poate incorpora si transforma in beneficii. Ofera idei inspirationale, care ajuta consumatorii, care ofera o solutie la o posibila problema intalnita de ei. Sa nu uitam de imagini si titluri. Titlul si subtitlurile impart textul si il fac sa fie mai usor de citit si de procesat. Iar imaginile ofera viata unui articol, ii accentueaza impactul si creste rata de clickuri. Poti sa alternezi continutul blogului cu videoclipuri intre articolele de text. Videoblogurile sunt din ce in ce mai populare.
Concluzii
Un Blog de Articole are foarte multe beneficii de oferit unui site web, iar acestea sunt beneficii garantate. Cu un blog iti faci vocea auzita in domeniul tau de activitate. Articolele inseamna continut mereu proaspat, ceea ce este agreat de motoarele de cautare, precum Google. De asemenea vor rezulta in linkuri valoroase care arata catre site-ul tau ceea este benefic din punct de vedere SEO. Blogul va forma o comunitate din vizitatorii site-ului si vei putea sa construiesti relatii valoroase cu ei. Prezenta ta va fi resimtita si in social media, datorita cititorilor care vor impartasi articolul tau cu prietenii. Astfel personalitatea companiei va fi prezentata unui public mult mai larg. Articolele iti dau libertatea sa evidentiezi punctele forte a produselor sau serviciilor pe care le oferi, convingand eficient publicul tinta si parand ca un profesionist in domeniu.